Twilight fever!!

Nej jag tycker inte Edward Cullen är snygg, nej jag tycker inte Jacob är snygg, nej jag tycker inte någon annan i filmen är snygg, nej jag gillar inte filmen.


Men jag älskar boken... helt amazing! Jag fattar inte vilka fördomar jag haft om den här boken, jag började läsa den ett tag men då såg jag bara Bella fula ansikte framför mig, men nu när jag faktiskt försöker läsa den så har jag märkt hur JÄVLABRA DEN BOKEN ÄR! Fy fan va bra den e! Jag läser och läser varje kväll helt sinnessjukt! Ja gud. Stephenie Meyer är duktig minsann <3

Anyways! Imorron blirre ännu en halloween fest! Yes box! Sen på onsdag ska Maria och jag dra ut på stan och antagligen fika, glo på folk och lite sånt. Då snackar vi inte en förmiddagsfika utan vi snackar dra ut på kvällen se om vi kan hitta nått najs ställe och slå oss ner där :) Underbart! Jag längtar redan!

Idag har jag återförenats med mitt gammla teatergäng, vi satt hemma hos Malin och fikade, kollade på gammla föreställningar som vi gjort. Underbart!

Sen har bara varit hemma och lyssnat på musik och kollat in lite klipp på youtube. Man måste ju hänga med nu för tiden i vad som händer alla kända bloggare och sånt. Jao jao!

Ska väl snart gå och tvätta bort min kajal och kanske börja klä mig i pyjamas och sånna grejer! Hehe sounds like a plan! Eller så kanske jag ser nån bra film eller något... vet inte riktigt..... BESLUTSÅNGEST!!!! Haha aa fast ne!

Men ni får ha det så bra så ses vi i nästa inlägg!! Hehe!

BAII BAII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0