Tagga greken!

Tjena bloggen!

Ska hem till Nellie ikväll och chilla! Tar nog med mig kameran dit :) Idag har jag bara haft två lektioner i skolan, kulturhistoria och matte... tjaa matten var nödvändig... jag fick träffa Nea och Ana <3 aaaa you guys <3 make my math lesson everytime! Sen när jag kom hem så spelade jag lite gitarr <3 mys mys. Sen hade päronen gjort tacos till middag... JAG ÅT 4 STYCKEN! Om ni undrar vilken låt jag spelade på gitarr så var det "What have I done" av Anna Ternheim. Anyways! Sen nu har jag kajalat mig och fixat lite! Sen ska man ta bussen om 45 minuter! NELLIE GUUUURL!!

här kommer fina bilden på när jag spelar gitarr <3
Jettefin trosa den <3

BAII BAII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0