PLUGGA PLUGGA PLUGGA!

Dagen har beståt i mesta dels av stress. Jag har varit i skolan och daltat med skiten, pluggat mkt mkt mkt på matten, försökt lyssna på engelskan och sjungit mina stämmor på kören. Fick reda på att jag skulle vara på Felix:s skola klockan halv 6 inte klockan 6, vilket gjorde att jag fick stressa hem. Jag kom hem vid 5, kastade i mig uppvärmd wokgryta med nudlar och ris, kuta till bussen, åkte med den segaste bussjäveln jag någonsin åkt med, för att sitta och lyssna på noveller och musik, sen åka hem, fika i typ 4 minuter, sen gå upp i mitt eget vardagsrum för att ta itu med kvällens pluggande. Lägg märker till att klockan är nu 8 på kvällen. Nu är klockan 23.02 och jag är färdig med att ha pluggat till Japsanska provet imorron och Engelskan till på torsdag. Det är det jag har lagt ner 3 timmar på. Typ 2 och en halv timme på engelskan och typ en halvtimme på japanskan... det borde ju varit tvärtom.

Hur som helst jag har faktiskt snackat lite med Ana under tiden jag har pluggat, prduktiv yes? Och jaaa vi har kommit fram till att jag ska sno en lady gaga plansch med hjälp av mina kusiner och min burka. Tycker jag låter som en bra ide.

Imorron är det tidig morron och vi har historia direk på morgonen klockan 8.20. Kommer stiga upp klockan 6.00. Gå ner äta frukost, borsta mitt hår, borsta mina tänder, ta på mig kläder, ta bussen 7.18. Byta buss 7.40(ungefär) vara framme på skolan 7.50 med en halvtimmes marginal. Det ni. Mina morgnar är organiserade. jag har redan förlorat en extra timmes sömn genom att sitta till klockan 23.02. Borde lagt mig vid klockan 22.00 för att få mina timmar <3 men nä nä!

Nä men vi säger så! Nu har ni fått höra mitt gnäll!

BAII BAII!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0