Middag, tårta och björnar!

Är uppe i Norrland och min kusins moder har fyllt år och vi har nu ätit både jättegod middag och jättegod tårta, men nu till kvällskaffet så sitter vi och diskuterar björnar och älgar och va fan det nu är... underhållande till tusen må jag säga XD skitkul!

Har även spelat asmycket xbox nu när jag har varit här mycket och jag känner abstinensen redan!!! Har ätit massa skitmat as well och måste ut och springa en runda när jag kommer hem (Y) <3

Imorron är det sista dagen innan vi åker hem till kära Skåne igen! Så jag tror vi chillar lite grann imorron! Spelar lite mer xbox <3

Ni får ha det så bra!! :D skriver mer antingen när jag är på tåget eller när jag har kommit hem :)

BAII BAII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0