Hej hej!

Tjena bloggen!

Idag har vi pluggat kulturhistoria i 3 timmar sammanlagt, typ två timmar i skolan sen en timme hemma och jag har nu bara två frågor som ska besvaras sen ska min uppsats lämnas in på itslearning! Och nu på kvällen har jag tittar på tv och chillat sönder!!

Därför måste vi ju toppa kvällen med lite Christina Grimmie <3 Hennes röst och musik <3 underbart! Kanske spelar lite Kingdom Hearts också <3 men jag måste hinna ut och gå också >___> annars får jag damp!

Snart lov! Yeah ska ha Halloween fest för klassen, gå på anas halloween fest och sen ska man ju försöka något med ungdomsgruppen också :D det kommer bli fullspäckat! Yeah! Men nu ska vi försöka fixa in lite ny musik till Mp3:en innan man går ut och går <3

Ni får ha det så bra <3

BAII BAII!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0