Gammal bekantskap!

Hej bloggen.

Ännu en dag i skolan och har slösat bort ännu mer pengar på onyttigheter, ännu en dag som jag har spenderat genom att tänka på en massa folk.

Idag har vi pluggat matte inför provet imorron, och imorron ska vi skriva mer på kulturhistorieuppsatsen som ska in på fredag. Känner att jag får ut så mycket av det ämnet asså... not! Jag e sjukt trött på vissa saker! Men vissa grejer bara drar upp mig såhär ur allt sånt! Som att jag träffade Emma Lundin idag för första gången på ASLÄNGE! Det var skittrevligt. Vi snackade om allt och lite till! Så det var kul. Till på torsdag har jag svenska som ska göras, och sen direkt efter skolan ska jag åka till min första lektion som konfirmandledare :D fett nice!

Nä funderade på om man skulle lägga sig... JA! fast nä ska snacka färdigt med Ana först (Y)<3

BAII BAII!

Så jävla söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0