Snabb dag!

Tja!

Idag har jag gjort massa stuff! Min dag börjar faktiskt klockan 9.30! Mamma ska till tandläkaren så jag stannar hemma och passar min lillsyrra som ändå sov hela tiden. Men men. Jag fick i alla sitta och Titta på Scooby Doo <3 Yeah <3 Jätteballt har lånat tre dvder med Scooby Doo och ett Scooby Spel av min kompis <3 Har typ drogat det! Vid klockan 11 kom Emma över och pratade lite ett tag :) sen vi halv 3 stack hon hem. Tog bussen in till Malmö klockan 3 med Nellie för att göra lite ärenden! Och nu jävlar ska ni få höra! Jag skulle göra 4 saker! Hämta mammas stövlar på Nilson Shoes på gustav adolfs torg, köpa kalsonger till Lucas eftersom han fyller år idag, hans ka få de på lördag, köpa ett biokort till Lucas också eftersom Björn Borg kalsonger för 200 spänn räckte tydligen inte, sen ge mig själv middag :) så Nellie och jag gick till McDonalds!!! Jag tog en kycklingburgare!!! BESTA EVER!!! Nellie köote en milkshake och pommes (Y)! Funkar det med!

Nu ska ni få höra!

Mammas stövlar kostade 1200 spänn..... hur i helvete.... jag har aldrig betalat något så dyrt och det var inte ens till mig själv :(

Jaja men nu ska jag se vidare på Scooby Doo och äta kakor och cheese balls (Y) låter som en onsdag <3 Sen innan jag lägger mig ska jag läsa Twilight så den blir färdig!

BAII BAII!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0