OUCH!

Fick papper hem om min matte idag... Ig varning (Y) igen.... fan asså! Nä men vi får kämpa vidare med det! Det ska fan gå, jag ger mig inte!

Anyways! Denna dagen har också bestått av att plugga mkt. Jag har gjort jättemkt japanska och pluggat lite kulturhistoria. Vi har nämligen prov i det på tisdag (Y)! Fuck off skolan! Veckan efter det har vi vanligt historia prov! ;) Och sista veckan har vi svenska! Har så mkt som ska göras nu i tvåan! Har en uppsjugning i körkursen som ska bli klar innan våren, visst det är långt kvar men sånt tar sin tid att planera! Bildämnena måste jag få MVG i annars kommer jag aldrig kunna måla med självförtroende igen!!!

Får studeibidraget snart ju! Det gör så att jag kan köpa mitt Ps3 som har längtat efter så länge!!!!! FUCK VA DET SKA BLI NAJS! Men ska ju dock inte köpa det förräns efter jul!(Y) You know mellandagsrea! :D Asnajs!

well! nuuuu.... sticker jag (Y) gonatt mina små pussungar!!

BAII BAII!!


Don't forget me I beg I remember you
said...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0