Well...

Sorry för den inaktiva perioden men jag har haft lite brist på saker att skriva om XD

I alla fall :) Det är Fredag idag YEEESSS!! och det e typ awesome <3 Lea skulle ha kommit över men fick förhinder så just nu e jag ensam ser det ut som XD Men men jag hittar säkert något att göra :P

Och jag kom på att min blogg är väldigt ointressant och tråkig och väldigt inaktiv :P

Men men :) jag har faktiskt något bra att säga idag!!! Det handlar nämligen om .... *trumvirvel* COCA COLA KORKAR!!!

Alla vet att var ganska längesen cola flaskorna fick nya korkar och det kan jag förstå att det är ganska lame att ta upp något som folk har klagat på i evigheter :P Men what the heck nån gång måste vara den första!!! I alla fall...

Första gången jag skulle öppna en sån så fick jag be min pappa om hjälp för att få öppnat flaskan. Jag menar de andra korkarna gick det mycket lättare, de här nya bara skadar jag mig på :c fingrarna gör jätteont efteråt och man blir sur och tvär |c

INTE OKEJ!!! Jag tror faktiskt att Coca Cola företaget försöker döda oss med sin godhet och sina korkar!! det är inte heller särskilt okej :P JA! det avslutar min punkt om cola flaskor.

Nästa punk idag är MUSIK!! MUSIK MUSIK TRALALALA!! 123... jaja men musik är liksom det som får mig att gå upp på morgonen eftersom jag vakanr till en fin piano melodi ifrån min HTC Smart phone ^^ Jettemysigt <3

Musik är också väldigt inspirerande att rita till :P eftersom jag tecknar och målar och håller på så hjälper musiken mig att få ideer och tankar om vad jag kan göra för något :D



Jaaa inte särskilt intressant kanske!!! Tacka gudarna att jag är attraktiv ^^

Dagens låt: Do it like a Dude - Jessie J


PÖSS PÖSS!!!


 Har btw klippt sidecut :P

Kommentarer
Postat av: jojo johanna muppen whatever! :D

asså dom dumma coca cola korkarna! D: sur min :( dom gör ont, ja. dumma dom......

2011-03-30 @ 14:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0