Underbart

Tjena de som faktiskt läser min blogg :P tvivlar på att det är många XD men jaja ehm... Idag har jag vart i skolan och lärt mig saker och fått reda på många bra saker faktiskt :) imorron är jag ledig ska bara ha utvecklingssamtal sen träffa Lovisa :) på torsdag går svenskan bort för 3ornas musikal :D och på fredag går svenskan bort för att vår lärare ska bort :)

Så jaaaa :D

MEN NU SKA VI PRATA OM IDAG!

Dagen har faktiskt vart väldigt bra :) Efter skolan följde Lovisa med to my place och vi typ spelade tv-spel sen gick vi ut och flummade satan :P vi pratade om typ allt ifrån sex till vad vi ska göra i helgen! Så jävla chill älskar den människan.

Okej men något som jag ska prata lite om idag som kan vara intressant är liksom alla dessa andra stora bloggar som jag ser. Nästan alla håller på med nått jävla tjafs om att folk härmar deras stil med grejer... liksom fattar ingen att folk faktiskt INTE är så dumma som de verkar vara... de gör de ju på skoj... liksom de är inte seriösa när det kommer och säger "EHM CHA CHA BLOGGEN EHM... AA.... FÖRSTORADE MINA BRÖST IDAG... MM!!" så sen bara ser man att folk blir så sura och kommenterar massa skitsnack som "ÅÅÅh du e så ful och så jävla äcklig!" men liksom... ingen verkar fatta att det är just de det vill åt :P Men jaja.. inte för att jag tror någon skulle läsa detta xD men jaaa


Okej ni får ha det typ bäst!! så ses vi

PÖSS PÖSS

Dagens låt: Mikrofonkåt - September


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0