Dagen och Gaga

Idag har jag vart ledig ifrån skolan :P inte sjuk eller så utan det var en ledig dag, men på denna lediga dagen hade vi våra utvecklingssamtal så jag stack till skolan för det :)

Efter det var jag med Lovisa :) jag käkade falafel hon käkade godis :P skoj skoj sen på vägen hem hade vi en diskussion om min idol och hennes hatobjekt Lady Gaga.

Jag personligen älskar Lady Gaga, jag e helt galen i henne! Speciellt låten Telephone och Poker Face. I alla fall. Jag tycker hon har asmycket talang och är en sensation inom musikvärlden och jag vet att jättemånga hatar Lady Gaga och tycker att hon är för mycket. Till er vill jag bara säga att jag förstår hur ni tänker och jag tänker inte hålla på och bjäbba om att "ÖÖÖÖH NI HAR FEL JAG HAR RÄTT" såå jag tycker bara alla ska få ha sin egen åsikt :) Men JAG älskar henne!

Jag var på hennes konsert här i Malmö och jag kan säga att det var fuckin awesome!! Den bästa konserten ever!

Jag tycker att Lady Gaga utan den stilen hon har idag hade inte vart Lady Gaga... det hade bara vart Lady men inget Gaga liksom. Jaja men nu har jag fått tjata av mig lite :P

PÖSS PÖSS!!

Dagens låt: Born this Way - Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0