It felt so wrong it felt so right

Asså finns det något jag hatar är det att vara kär i någon man inte vill vara kär i... det e sjukt hemskt -.-

Men jaja nu ska vi inte snacka massa deppigheter :) Igår så träffade jag kompisar och vi såg en massa filmer och spelade rollspel och åt chips och drack läsk och en massa annat gott :3 Jag sov över där så jag kom hem kanske runt halv 5 på eftermiddan idag :) och efter en middag och lite runtkollande på bilddagboken och facebook så tänkte jag NÄ nu e det dax för ett blogginlägg :) har ju inte gjort det på nästan två dagar


Skola imorron härligt med allt folk men tråkigt eftersom det är tema vecka typ... kallas Eos Veckan och det e lite drygt :S


men jaja

If you sneezed during this blogg inlägg BLESS YOUR FACE!


Pöss pöss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0