LEA!

Ska hem till Lea idag :P ursäkta att jag är så dålig på att lägga ut inlägg i denna bloggen men jag har rätt mycket att göra i både skolan och i hushållet jag lever i :P jaaaa.... men men allt flyter för det mesta på!!!

Så idag är det alltså jag, Lea och Emma som ska ha en liten kväll tillsammans :P vi ska spela Haunting Ground och se på Brokeback Mountain! Jaaa!!

Så klockan 4 ska jag åka med Malmö bussen in till Malmö XP oubvious :P och där ska Lea och jag handla middag och efterätt :P vet inte om Emma skulle med på det men vi får se XD

Har börjat rita rätt mkt igen :P För er som inte vet är jag lite av en estet! Går bild och formgivning på Spyken i Lund. Nämner det i ett tidigare inlägg :P Och därför är ett av mina största intressen att teckna och hålla på med måleri och en massa annat inom konst och skapande. Och jag har haft en liten period där jag inte blivit nöjd med nånting jag har ritat men nu har jag fått tillbaka min glöd :P!!!


Ha det bäst ni som faktiskt läser :P

PÖSS PÖSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0