HOPPSAN!

Nämen hoppsan :)

Tänkte att det var längesen jag bloggade lite så jag slänger in ett litet meddelande och uppdaterar lite om den tid som gått sen förra inlägget :P när det nu var XD

Ehh i Fredes så var jag hemma hos Lovisa med lite folk och vi kollade på film och spelade tv-spel och hade det väldigt mysigt :) aaa så det var skoj!

På lördan sen så var jag på en mycket trevlig middag hemma hos Emelie! :D vi fick tacos och sen kollade vi på den mycket failade melodifestivalen XP det var mycket trevligt

På söndan låg jag bara hemma och spelade tv-spel :) HAUNTING GROUND!!



Och idag var jag med Lisa <3 lilla fina leisa <3 Åh fyfan vad klockan är mycket och det lilla brödet där vill jag ha :P






HEJ DÅ PÖSS PÖSS ALLA FJORTISAR OCH EMOS!<3333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0