Woopsie!

Tjena bloggen!

Sorry att jag inte har skrivit något i helgen men jag har haft fullt upp.
Men men! Kan berätta lite om helgen! I fredes träffade man Loubo och några andra :) Kul kul! Sen på kvällen stack jag hem till Felix och lanade lite sådär spontant!

I lördes var jag hemma hos Martin på en jättemysig middag med lite folk. Det var jättekul :D happy times! Sen sov jag över hos honom! För jag hade cyklat dit i det jävla blåsvädret! FY FAN! JAG DÖR!

Sen idag så vaknade jag upp hos Martin och cyklade hem igen efter en frukost :) Sen på kvällen så mötte vi upp varandra i kyrkan igen. Vi skulle se lucia konserten. Den var faktiskt inte sådär jättebra tyckte jag :/

Sen nu på kvällen har jag pluggat inför Historia provet imorron så nu hoppas vi på det bästa. Jag har även spelat lite Alice Madness Returns.

Jag den!

God natt! Och god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0