Well

Sitter och kollar på tv och märker faktiskt hur het Zac Efron är egentligen..... jag kommer numera ta självmord för att ha sagt det....


Anyways! Nyår imorron TAGGA FEST! Haha fast nä....

Nä men allvarligt ska hem till Nellie <3 underbara Nellie <3 it's gonna be awesome <3

Här får ni en bild på mig för jag är fjortis och wannabe kissie <3 skoja bara! ÄLSKAR DIG KISSIE! <3

Älska myströjor och stora hörlurar <3


Skriver kanske ett inlägg imorron :) har blivit dåligt med inlägg sen min kusse kom ner. Det är för att vi delar på min computer och på sista tiden har jag bara spelat på mitt Playstation 3, Infamous och Tomb Raider: Underworld som jag fick i julklapp <3

Så thats why! Men har ju slängt in ett par små bebis inlägg med hjälp av iPhone appen <3 Anyways! Vi hörs änglar!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0