Sticker hem till Hallon!

Ska dra till bussen om typ 40 minuter för att dra till Hallon. Vi ska byta lite grejer, hon ska få min gammla plattång och jag får låna hennes Alice Madness Returns spel så länge <3 Underbaraste kvinna som låter mig låna det <3

Kommer antagligen få spelt i julklapp but still XD Kan ändå va kul att ha spelat det lite innan ;)

Ni ska få en bild på ett fint artwork från spelet!

Notera att jag inte har gjort denna bilden! Gillar bara den extremt mycket och önskar att jag var så underbart duktig på att skapa konst jag också!


Vill ni ha en till? amen okej då :P<3

Också underbart fin :)

Nu får ni ha det så bra! Jag hinner nog inte skriva så mkt mer idag :)

Ha det bra puss på er!

BAII BAII!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0