Ännu ett prov!

Yeah då var historia provet avklarat! yeah! Vad gör man nu! Jo nu chillar vi en dag. Sen kör vi igång med Svenska provet som är nästa måndag :) Sen är det inga fler prov innan lovet! YEAH! It's gonna be super sweet! Vad ska jag göra idag. Antagligen spela lite mer Alice, sen lite Assasins Creed och sen ska jag nog kolla på Batman. Sounds like a plan. Undrar om vi har choklad hemma... ska kolla det sen :P Har inte heller haft tid till att träna på hela förra veckan med tanke på mina prov... känner mig sjukt lat. xP

Well whataya gonna do! Satt förresten och internetögonshoppade häromdan och hittade en jettefin tröja från.... tror det var Khappal? Eller var det H&M? Jag venne men anyways!

Überfin! Yes?(Y)

Vill försöka köpa den när det blivit typ mellandagrea eller något sånt. :)

Yeah!

Fick förresten en ny vinterjacka av min kära mor i fredes :D Blev ganska glad :)

Anyways vi hörs lite senare ikväll! Ska försöka blogga lite extra mycket nu när jag för en gångs skull inte ska plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0