Skola!

Nu är påsklovet slut och det är dags för skola igen imorron :) Okej så det är dags att återförenas med sina skolkamrater.

Imorron börjar pluggandet, den eviga kampen mot livet!! Eller bara något att göra på dagarna ^^'

Jaaaa aktivitet ska vi prata om i dagens blogginlägg.

Jag vet att det är svårt att komma igång med en blogg och få läsare :P Och ibland har man ju helt enkelt inget vettigt att skriva eller någonting. Men det ska vi börja ändra på! Och min blogg ser inte så värst intressant ut eftersom jag själv inte är särskilt bra på det här med hur man designar internet sidor och skit. Men jag klarar mig ändå ;)

När det gäller en annan aktivitet är det min vlogg på youtube som går lite fram och tillbaka :P Jag har inte alltid så mycket att prata om och jag vill ju underhålla de som tittar så därför blir det oftast inga klipp. För jag vet inte vad jag ska prata om.

Men jag ska försöka bättra mig på den biten :P Börjar ju bli mer aktiv här. Störigt att jag inte vet hur man kollar hur många som läser ens blogg XD

Men jaja ha det gött allihopa!!! <3

PÖSS PÖSS


Dagens låt: 21 Guns - Green Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0