Extensions?

Tja bloggen!!

Idag har jag chillat satan i skolan! Imorgon är det prov i matte D: Geometri... jag kommer dö :c

Men men nu är det såhär att mitt röda hår börjar nalkas närmare :P om några veckor kommer antagligen mitt hår bli rött :D sen tänkte jag kanske ha röda extensions i på ena sidan så den blir ännu längre :D underbart :D Typ ha jättelång lugg :) måste dock skaffa bättre plattång :S för den jag har är inte bra... alls... eller jo den funkar men den... e köpt på ullared >_> jaaa :)

Sen tänkte jag på att kanske klippa det lite kortare där baktill också :) på huvet alltså...


jaja ha det gött ni som faktiskt läser min blogg XD

PÖSS PÖSS!!


Dagens låt: Bad Romance - Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0